Tijdens de maanden oktober, november en december van het vorig jaar konden bij de Supercoop Vroomshoop lege flessen worden gedoneerd voor Vroomshoopse Boys. Dat kon door in de supermarkt als klant op een speciale donatiekop te drukken en daarmee werd onze voetbalvereniging gesteund. Supercoop Vroomshoop verdubbelde het gedoneerde bedrag. Supermarktmanager Marc Olsman verwoordt het zo: “We kunnen als Supercoop Vroomshoop zo lokaal mensen en verenigingen helpen en de statiegelddonatie is daarvan een mooi voorbeeld.”

Zo is het maar net en dit is een mooi voorbeeld van maatschappelijk ondernemen, waarvoor we de Supercoop Vroomshoop hartelijk dankzeggen.  Marc Olsman overhandigde onlangs namens de Supercoop Vroomshoop een cheque met een bedrag van € 606,50 aan de blij verraste Erik Netters, bestuurslid Commercie van Vroomshoopse Boys.  Met de opbrengst kunnen onder meer trainingsmaterialen ten behoeve van de jeugd van de Boys worden aangeschaft om zo de Gezonde Ambitie van de club te ondersteunen.