Zaterdag 2 juli 2022 organiseert Vroomshoopse Boys een spectaculair bedrijven voetbal toernooi op de bosrand!

Het betreft een 7 tegen 7 voetbaltoernooi op een half veld en iedereen is welkom!

Werk je dus voor een bedrijf of ben je bij een vereniging en houden jullie van voetbal en gezelligheid, geef je dan op!

Naast een DJ is er deze dag live muziek aanwezig. Voor de inwendige mens wordt gezorgd met een fijne BBQ en natuurlijk een lekker koel drankje!

Het inschrijfgeld is slechts EUR.50,00 per ploeg en zal naast de opbrengsten van deze dag volledig naar de bouw van ons nieuwe clubhuis gaan.

Ga dus voor die wisselbeker en geef je op door het bijgevoegde inschrijfformulier in te vullen en te mailen naar bedrijvenvoetbal@vvvroomshoopseboys.nl

Bedrijvenvoetbal-inschrijfformulier

Dank je wel en tot zaterdag 2 juli!!