Vanwege een combinatie van gezondheidsredenen en drukke werkzaamheden is teammanager Henk Oelen (52) onlangs als zodanig gestopt bij de A-selectie en het eerste elftal van Vroomshoopse Boys. De afgelopen zes seizoenen heeft Henk dat vrijwilligerswerk met veel plezier gedaan. De eerste vijf jaar deed Henk dat met Egbert Runhart, sinds het vorig seizoen met Wouter Lucas.
Henk Oelen was als toeschouwer en supporter aanwezig bij de competitiewedstrijd Vroomshoopse Boys tegen PH en genoot zichtbaar van de overwinning van zijn ‘boys’. De A-selectie van de Boys wilde het afscheid van Henk Oelen niet zomaar voorbij laten gaan.
De aangenaam verraste scheidende teammanager werd direct na het duel van de Boys tegen PH met warme woorden uitgeluid. Dat ging gepaard met een ingelijste foto van zijn tweede grote voetballiefde, Heracles Almelo. De handtekeningen van alle spelers en stafleden waren vereeuwigd op de foto.
Henk Oelen blijft als supporter en ook als sponsor zeker aan Vroomshoopse Boys verbonden. Henk kijkt met een heel gevoel op de afgelopen zes seizoenen en ook op dit hartverwarmende afscheid terug. ”Ik ga dit zeker missen en wens deze mooie selectie veel succes”, zo zegt de scheidende teammanager.