In deze tijden dat de voetbal(wedstrijden) stil ligt/liggen, gaan we nadenken over wat we gepresteerd hebben in het verleden. Wat waren nou mijlpalen binnen onze vereniging. Dit kan zijn op gebied van het winnen van een competitie, tot een bijzondere gebeurtenis bij ons op de Bosrand.

Op 3 december 2016 werd de MO17-1 kampioen in hun klasse. Met een prachtige unieke foto vierden zij dit feestje. Het mooie is dat een groot deel van deze meiden nog steeds actief zijn binnen onze vereniging. Een mooi moment om aan terug te denken dus! Bekijk hieronder het oorspronkelijke bericht dat werd geschreven op 3 december 2016.

__________________________

Vandaag werd de MO17-1 kampioen van de 2e klasse 07! Ze wonnen met 0-2 van de nummer drie JVC Dedemsvaart MO17-1. Na 9 wedstrijden gespeeld te hebben met maar liefst 8 winst partijen en 1 gelijk spel eindigden ze aan kop met 25 punten. Ze scoorden 53 doelpunten wat neerkomt op 5,8 doelpunten per wedstrijd en kregen er enkel 10 tegen. Een prestatie van formaat!

Meiden gefeliciteerd! En op naar nog meer succes!