In deze tijden dat de voetbal(wedstrijden) stil ligt/liggen, gaan we nadenken over wat we gepresteerd hebben in het verleden. Wat waren nou mijlpalen binnen onze vereniging. Dit kan zijn op gebied van het winnen van een competitie, tot een bijzondere gebeurtenis bij ons op de Bosrand.

Gelukkig heeft de eerste bal alweer gerold op ons sportpark. Gisteren werd er gevoetbald door de JO17-1 die oefende tegen Helios JO17-1. En ook vanavond zal er weer worden gevoetbald en wel door de Jo15-1 tegen Tubantia JO15-1 om 19:30.

Maar goed, inmiddels is het al bijna 4 jaar geleden dat de geboorte van onze nieuwe website werd gevierd. Na een halfjaar bouwen aan deze website konden we hem eindelijk presenteren op woensdag 16 november 2016. Inmiddels zijn we 116.232 bezoekers verder en draait de website nog steeds volop! Lees hieronder het oorspronkelijke bericht van 16 november 2016.

Met grote blijdschap geven wij u en jullie kennis van de geboorte van
Bits Bytes Boyssie Bosrand, roepnaam Website

Elke dag mag de baby bezocht worden, graag zelfs.
We rekenen erop dat de Boys-familie hem in de armen neemt en welhaast dagelijks koestert.
Website bevat uitsluitend blauw-geel bloed en Boys-DNA.
Website is een actieve baby, die er gezond uitziet.
Dankzij de Boys-familie zal Website zeker voorspoedig opgroeien.

We wensen hem een mooi leven toe.
En voor de rest: bekiek het maar!

Vroomshoop, 16 november 2016
Alexander Fokkert en Hans Nieboer.