Beste sportliefhebber,

Als lid of bestuurder van een sportvereniging willen wij u graag informeren over een hele leuke avond die u als sport liefhebber echt niet mag missen (zie bijlage)!

Aanstaande woensdagavond (30 november om 20:00 uur) is Theater Het Punt namelijk het decor van een inspirerend theatercollege met in de hoofdrollen Ron Jans en Gert Jacobs. Oftewel voetbal versus wielrennen. Een mooie kruisbestuiving tussen twee sporten die ook in de Gemeente Twenterand heel veel beoefenaars kent.

Beide heren hebben enorm veel kennis en ervaring op sportgebied en zullen deze avond door een professionele presentator goed aan de tand worden gevoeld om de leukste verhalen op tafel te krijgen. Zelf ook een vraag voor de heren? Tijdens de avond heeft ook het aanwezige publiek de mogelijkheid om vragen te stellen.

Een gezellig avondje uit waarbij sport centraal staat maar waarbij u zelf lekker onderuit gezakt in uw stoel kunt zakken, dat klinkt toch als de ultieme woensdagavond! Stuur deze email dan ook door (of hang de poster op in uw clubhuis) naar iedereen die sport een warm hart toedraagt en die wel in is voor een leuke avond!

Kaarten kosten € 15,- per stuk en zijn te koop via onze website www.welkombijhetpunt.nl en via telefoon 0546 – 705050 of via reservering@welkombijhetpunt.nl

Wilt u met meer dan 10 personen komen, reserveer dan voor 29 november aanstaande uw kaarten via reservering@welkombijhetpunt.nl en ontvang maar liefst € 5,- korting per persoon!!

Wij hopen u komende woensdag in ons gezellige theater in Vroomshoop te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,
Raymond Peddemors & Marion Meinderink