Hieronder is het tijdelijke trainingsschema te downloaden.

Door de recente ontwikkelingen met de “engerlingen” zijn de natuurgrasvelden 1, 2 en 4 voorlopig niet bespeelbaar. In combinatie met het vervangen van kunstgrasveld 3 beperkt dit de trainingsruimte de komende weken. We gaan de situatie wekelijks bekijken en wanneer er natuurgrasvelden beschikbaar komen, kan het trainingsschema aangepast worden. Blijf de website daarom in de gaten houden!!

In het trainingsschema is veld 6 (TOP) toegevoegd. Dit veld wordt op korte termijn speelklaar gemaakt. Op de plattegrond is de exacte locatie te zien. Dit veld is van goede kwaliteit en uitermate geschikt om trainingen te verzorgen.

Het schema is per week te downloaden. Daarnaast is het zo specifiek mogelijk gemaakt.
Verzoek aan teams blijft om oefenwedstrijden zoveel als mogelijk ‘uit’ te plannen. Graag in contact blijven met het wedstrijdsecretariaat voordat wedstrijden definitief vastgelegd worden.

Het is dus even schikken en we hopen uiteraard op ieders begrip. Er is wel getracht om iedereen de ruimte te geven om conform de VTON-methodiek traingingen te blijven verzorgen. (zie hier, ook voor nieuwe trainers, de informatie video https://youtu.be/EAxUOUIulaw ).
Heb je nog geen inlogaccount, of ben je niet aan het juiste team gekoppeld? Graag even een mailtje naar tc@vvvroomshoopseboys.nl. Er volgt binnenkort opnieuw een informatie avond.