Archieffoto Tom Staarman (2016)

Afgelopen zaterdag werd In de kantine ’t Flierhuus door bestuurslid Henk Klaren van de supportersvereniging van Vroomshoopse Boys de trekking verricht voor de maand augustus van de kentekenactie. Dat gebeurde onder toeziend oog van Egbert de Jonge van de gelijknamige werkgroep. Deze keer was oud eerste elftal speler Tom Staarman de gelukkige en aan hem wordt 20% van de maandelijkse inzet overgemaakt.

Voor een tientje per maand kan deelgenomen worden aan deze kentekenactie, waarmee directe steun wordt verleend aan de financiering van de bouw van het nieuwe clubhuis. Bouw mee aan dit financiële fundament en doe mee aan de kentekenactie! Bijzonderheden over deze actie met daarbij een aanmeldformulier zijn op deze website terug te vinden.

[contact-form-7 id=”10808″ title=”Kentekenactie”]