Gerjan Kosters, groepshoofd van Vroomshoopse Boys JO17 en trainer-coach van Boys JO17-1, verrichtte afgelopen zaterdag de maandelijkse trekking van de kentekenactie.  Gerjan is net terug van een prachtige rondreis door Zuid-Afrika en kon ook op een zonnige Bosrand in Vroomshoop in het bijzijn van Egbert de Jonge de trekking verrichten. Gerjan is bij meerdere activiteiten voor het nieuwe clubhuis van de Boys betrokken en het spreekt vanzelf dat hij ook deze handeling met merkbaar plezier voor zijn rekening nam.

Als winnaar over de maand augustus kwam het met Tom Staarman met het winnende kenteken van zijn auto in de bus. Tom kan 20% van de maandelijkse inzet op zijn bankrekeningnummer verwachten.

In Rick Ballast mochten we een nieuwe deelnemer aan de kentekenactie verwelkomen. Volg dit goede voorbeeld en doe mee voor € 10,00 per maand om ons nieuwe clubhuis financieel te steunen.  Informatie over deze kentekenactie kan ingewonnen worden bij Egbert de Jonge, Bert Kempers en/of Hans Nieboer en de in te vullen formulieren liggen klaar in de kantine.