Tom Staarman opvolger Bert Kempers bij de Vrienden van de Boys

Al sinds 2008 is Vroomshoopse Boys bekend met de Vrienden van de Boys. Jarenlang maakte Bert Kempers deel uit van het bestuur en hij deed dat op prima wijze. Vele goede doelen werden financieel gesteund binnen de Boys en dan ging het vooral om zaken, die niet binnen de reguliere begroting vielen.

Laatste wapenfeiten zijn verhoging van het zitcomfort op de Bosrand door zitbanken bij veld 4 en bijdragen voor de jeugd, onder meer voor het komende E-kamp. De Vrienden van Boys zijn daarnaast de laatste jaren driftig aan het sparen voor een passend cadeau voor het nieuwe clubhuis.

Bij dit alles toonde oud-secretaris van onze vereniging Bert Kempers zich altijd zeer betrokken. Bert had altijd het belang van Vroomshoopse Boys op het oog, waarbij de jeugd steeds op hem kon rekenen. Tijdens de laatste bestuursvergadering bedankte voorzitter Egbert de Jonge met waarderende woorden en een attentie het scheidende bestuurslid Bert Kempers, die door drukke werkzaamheden het bestuur van de Vrienden van de Boys vaarwel zegt.

Natuurlijk blijft Bert Kempers als vanouds Vriend van de Boys, dat samen met vele andere Boys-luu. Mooi is dat er een opvolger voor Bert is gevonden in de persoon van Tom Staarman. We wensen Tom veel succes en plezier toe bij de Vrienden van de Boys.