Ton Kunst winnaar maandelijkse trekking kentekenactie

Arjan Paters, hoofd technische opleiding en volgend seizoen assistent-trainer bij de A-selectie van Vroomshoopse Boys, verrichtte afgelopen zaterdagavond in de kantine de maandelijkse trekking van de kentekenactie. De gelukkige was deze keer Ton Kunst, die 20% van de maandelijkse inleg van alle deelnemers tegemoet kan zien.

Nog steeds kan er ingeschreven worden op deze actie voor ons nieuwe clubhuis. Al voor tien Euro per maand wordt meegedaan en wordt er tevens meegedongen naar de maandelijkse geldprijs. Opgave kan via deze website of door Egbert de Jonge, Bert Kempers of Hans Nieboer om een formulier te vragen.

De komende zomertijd zijn er de nodige activiteiten bij de Boys, waarbij een bedrijven plus toernooi en de familiedag. Dat zijn bij uitstek momenten om je voor de kentekenactie in te schrijven. Ons nieuwe clubhuis bouwen we samen, ook financieel!