Woensdag 2 mei werden de vrijwilligers van de maand april in het zonnetje gezet. De vrijwilligerscommissie loot iedere maand voor de vrijwilligersprijs. In april waren de trainers, leiders en assistent-scheidsrechters van de JO-13  aan de  beurt. Ze  waren in grote getale aanwezig om hun attentie in ontvangst te nemen.  Een groep enthousiaste mensen die het hele seizoen klaar staan om de jongens en meisjes te trainen en te begeleiden tijdens de wedstrijden op zaterdagen.  Dit doen deze vrijwilligers allemaal in hun vrije tijd en pro deo voor onze spelers. Wij als vrijwilligerscommissie zijn erg trots op deze vrijwilligers en uiteraard op alle vrijwilligers binnen onze club. De prijs die ze in ontvangst mochten nemen is een gebaar van ons als club naar onze vrijwilligers. Wij hopen dat we van jullie nog lang als vrijwilligers mogen genieten.