Discjockey Bastiaan Dubbink verrichte de trekking over de maand december 2023 van de kentekenactie van vroomshoopse Boys. Onze vaste Boys-supporter en kantinegast Roel Veltink was de winnaar. Roel krijgt 20% van de maandinleg overgemaakt.

De trekking paste perfect in de hartverwarmende glazen kantine, waarvan de opbrengst alle records sloeg. Met de kentekenactie blijven we onverminderd de financiële acties voor het nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys steunen. Doe ook mee en schrijf je in via de website www.vvvroomshoopseboys.nl

Ook kan iedereen zich aanmelden bij een van de werkgroep-leden Egbert de Jonge, Bert Kempers en/of Hans Nieboer. Voor 10 Euro per maand kan de clubhuis-actie gesteund worden en wordt steeds meegedongen naar geldprijzen, waarvoor de trekking elke maand plaatsvindt.