Boys-supporter Gerrit van Laar, onlangs 88 jaar geworden, verrichtte op zaterdagmorgen 26 november de trekking van de kentekenactie over de maand november. Gerrit was in oktober j.l. zelf de winnaar van de maandprijs, een bedrag van 20% van de totale inleg. De winnaar over de maand november is het echtpaar Erik en Jannette Heideman, erkende vrijwilligers en supporters van Vroomshoopse Boys.  Onze penningmeester Chantal Nevenzel maakt het winnende bedrag aan hen over.

Nog steeds kan men inschrijven op en meedoen aan de kentekenactie. Draag voor een tientje (10 Euro) per maand een steentje bij voor de bouw van ons nieuwe clubhuis op de Bosrand. Op de website van Vroomshoopse Boys kan de inschrijving zo geregeld worden. Als je een papieren versie wilt invullen kan dat opgevraagd worden bij Egbert de Jonge, Bert Kempers of Hans Nieboer.