Op zaterdag 28 mei kon de blauw-gele vlag van de Boys in de top.

Vroomshoopse Boys JO15-1 werd kampioen in de hoofdklasse, een bijzondere prestatie. Onder leiding van de trainers, leiders en grensrechters Alexander Fokkert, Lerby van Dijk, Justin Beldman, René Kok, en Ruben Smedema ging het wilskrachtige team er vol voor en dat met succes.

Doordat zij vorige week mede kampioenskandidaat HHC Hardenberg JO15-1 voor de tweede keer dit seizoen hadden verslagen, hadden zij afgelopen zaterdag genoeg aan een punt in een derby tegen Den Ham. Door de afgetekende overwinning met 4-0 tegen vv Den Ham JO15-1 werd het kampioenschap thuis op De Bosrand behaald.

Op zaterdag 11 juni volgt er nog als toegift een promotiewedstrijd tegen een andere kampioen uit een andere hoofdklasse.

Ook Vroomshoopse Boys JO19-2 kon juichen. De voorjaarscompetitie werd een prooi voor het strijdlustige team van  Mark Kottier, Bjorn Drenth en Edmar Bloemhof. Tegenstander FC Ommen JO19-3 werd met 9-1 op de Bosrand kansloos gelaten in de kampioenswedstrijd. Dat leidde tot een ovationeel applaus van de vele ouders, familieleden en verdere Boys-supporters en dolle vreugdetaferelen op de Bosrand. Daarbij werd vol trots de kampioensschaal getoond werd.

Beide teams van harte gefeliciteerd namens de gehele Boys-familie.