Onze kantine heeft in 2018 veel voordeel gehad van het beschikbaar hebben van een pinautomaat bij de bar. De komst ervan was een primeur in de kantinehistorie van Vroomshoopse Boys. Gasten van onze voetbalvereniging waren niet zelden aangenaam verrast door deze mogelijkheid om op deze eigentijdse wijze te betalen. Ook onze leden en supporters zijn inmiddels gewend aan deze snelle en makkelijke wijze om af te rekenen. Met name op de drukke zaterdagen kwam dit goed uit, maar dit heeft tevens letterlijk heel wat voeten in de aarde voor de barvrijwilligers, die voor de betalingen met de pinautomaat steeds heen en weer moeten lopen. Een pinautomaat moet een vaste plaats krijgen, wel zo makkelijk. Of nog beter: er komt een tweede bij.

In goed overleg met het stichtingsbestuur heeft kantinebeheerder Riëtte Zweers een tweede pinautomaat aangeschaft. Daardoor wordt het heen en weer lopen achter de bar aanzienlijk minder, dat weer het slijten van schoenzolen scheelt. Ook belangrijk: de bezoekers van de kantine wordt een extra service geboden en er kan nog sneller digitaal worden betaald. We wensen ons kantineteam veel succes met deze verruimde serviceverlening.

In deze wat koudere tijden wordt de tweede pinautomaat zeker warm onthaald, daar kunnen we op rekenen. Harry Zweers, Roelf Kottier en Marianne van Dijk waren zo vriendelijk even te poseren met de tweede pinautomaat, die z’n meerwaarde zeker zal bewijzen.