Even een Update betreffende de Sponsorloop op 25 april 2024.

Allereerst ben ik blij  aan te kunnen geven, wat de prijzen zijn voor de kinderen die de meeste sponsors binnen halen.

1e prijs: 2 kaartjes Heracles – RKC Waalwijk op 05-05-2024 met een Heracles Sjaal

2e prijs: Een Vroomshoopse Boys training set, bestaand uit shirt, broekje en kousen. Deze set wordt aangeboden door Intersport Ramon Zomer

3e prijs:  Een mooie Vroomshoopse Boys Lamp.

Deze prijzen worden aangeboden per loopgroep, we hebben drie groepen. De eerste groep is de F League, JO8 en JO9. De tweede groep is JO10, Jo11 en JO12 en de derde groep is JO13, JO14, MO15 en JO15. Wij hopen met deze prijzen iedereen een goede motivatie te geven om veel sponsors binnen te halen voor ons mooie Jeugdhonk.

De volgende mededeling vind ik een hele mooie. We hebben een ERELID van FC Twente bereid gevonden om het startschot te geven van onze schitterende sponsorloop. Niemand minder dan Kick van der Vall komt het startschot geven van onze sponsorloop. Als Vroomshoopse Boys zijn we natuurlijk vereerd om een icoon uit deze regio hiervoor gevonden te hebben.

Voor de rest willen wij als organisatie nog even aangeven dat het voor de jeugdleden niet iets vrijblijvends is om mee te lopen. Het is een verenigingsactiviteit, net als een wedstrijd op zaterdag. We verwachten dan ook van iedere jeugdspeler een bijdrage. Voetbal je in een team tot 15 jaar, dan word er van je verwacht mee te lopen. Ben je ouder, dan  verwachten we je voor allerhande hand en span diensten.

Laten we als jeugdafdeling zorgen, dat we Vroomshoop laten zien waar onze vereniging voor staat. Namelijk met ze allen de schouders eronder en gaan voor deze mooie Club.

Dirk Jan van Ziel,

Namens organisatie sponsorloop 2024.