Alle leden, donateurs, vrijwilligers en sponsoren van Vroomshoopse Boys zijn van harte welkom op de nieuwjaarsbijeenkomst van onze voetbalvereniging op zaterdag 5 januari 2019.

Als Boys-familie zijn we op 5 januari al vanaf 13.30 uur lekker actief bezig met de wandelpuzzeltocht, extra mooi natuurlijk in dit jubileumjaar van Vroomshoopse Boys. Het uitzetten ervan kunnen we met een gerust hart aan Erik Heideman overlaten.

In de kantine wordt na terugkomst traditiegetrouw voor de inwendige mens, in dit geval de wandelaars, gezorgd. De organiserende activiteitencommissie hoopt op een grote opkomst van jong en oud.

De nieuwjaarsreceptie begint om 16.30 uur in de kantine en duurt tot uiterlijk 18.30 uur. Hapjes en drankjes ontbreken niet tijdens die ongetwijfeld gezellige nieuwjaarsbijeenkomst in de kantine, waarbij we met elkaar de beste wensen voor het nieuwe jaar 2019 uitwisselen.

Onze voorzitter Edward Olthof houdt z’n tweede nieuwjaarstoespraak in successie, waarbij enkele actuele items naar verwachting niet onbesproken zullen:  de nieuwbouw- of verbouwplannen met de kantine en het rookbeleid.

Voorzitter Egbert de Jonge van de jubileumcommissie 75 jaar Vroomshoopse Boys presenteert het jubileumprogramma van begin juni 2019, echt vers van de pers.  Alle reden om op zaterdag 5 januari 2019 in grote getale aanwezig te zijn op de Bosrand.