2022

Senioren, supporters, ouders van jeugdspelers, sponsoren en verdere sympathisanten van Vroomshoopse Boys worden opgeroepen om mee te doen aan de kentekenactie voor het nieuwe clubhuis. Per maand wordt per kenteken van de betreffende auto een tientje (10 Euro) ingelegd en dingt men maandelijks mee naar een geldprijs van 20% van de totale inzet.

Het winnende kenteken wordt elke laatste zaterdag van de maand na een thuiswedstrijd van het eerste elftal of en ander team in de kantine getrokken en ter plekke en op de website bekend gemaakt. Tijdens de zomerperiode en winterstop wordt het winnende kenteken maandelijks in de bestuurskamer uit alle inzendingen c.q. kentekens getrokken. De prijswinnaar krijgt direct het betreffende bedrag overgemaakt.

En verder:  ”Het speciale bankrekening voor alle acties voor het nieuwe clubhuis is bekend geworden: NL54 RABO 0374462054.  Dat geldt ook voor de kentekenactie. Een tientje kan elke maand ten name van het bestuur van Vroomshoopse Boys onder vermelding “Kentekenactie” overgemaakt worden. Het werkt eenvoudig zonder allerlei administratieve rompslomp.

De werkgroep hoopt op veel deelname aan deze kentekenactie. “We kunnen vol gas geven voor deze kentekenactie. Als we uitgaan van 100 deelnemers, we hopen uiteraard dat het er meer worden, levert dat Vroomshoopse Boys een bruto bedrag op van € 12.000,00 per jaar. Met aftrek van de maandelijkse prijzen levert dat een jaarlijks bedrag van € 9.600,00 voor ons nieuwe clubhuis op. Dat bedrag kunnen we zeker goed gebruiken op weg naar de benodigde € 150.000,00”, zegt initiatiefnemer Egbert de Jonge. Hij maakt deel uit van de denktank voor acties voor het nieuwe clubhuis. Die denktank bestaat behalve uit Egbert de Jonge uit Erik Netters, Harry Heersmink, Carolien Moddejonge en Marc Olsman. De overige leden van de werkgroep kentekenactie zijn Alexander Fokkert, Bert Kempers en Hans Nieboer.

Op deze website onder dit bericht staat het inschrijfformulier voor deze kentekenactie, dat gebruikt kan worden voor een betalingsmachtiging. Je zou haast willen zeggen: “automatisch” meedoen! Ook kan het formulier gedownload worden en vervolgens ingevuld en al worden ingeleverd bij Egbert de Jonge, De Nijverheid 31 d in Vroomshoop of bij Bert Kempers, Vlasakkers 64 in Vroomshoop. Ook kan het ingevulde formulier in een speciale bus in de kantine gedeponeerd worden. Samen zijn we sterk en kunnen we door een actieve deelname aan acties een financieel fundamant onder ons nieuwe clubhuis leggen. In het clubblad van december (kerstuitgave) is nog meer nieuws te lezen over de kentekenactie.

Download hier het formulier of vul onderstaand formulier digitaal in.

[contact-form-7 id=”10808″ title=”Kentekenactie”]