Binnen de club wordt hard gewerkt  om het mogelijk te maken dat de jeugd de trainingen weer kan hervatten. Er is veel overleg met allerlei instanties zoals gemeente en KNVB.  Op dit moment zijn nog niet alle richtlijnen en regels 100 % duidelijk., maar achter de schermen wordt druk gewerkt.

Het bestuur wil er nogmaals op wijzen , dat het sportpark nog steeds gesloten is. Het is verboden om op de velden tezijn.  Ook na 28 april is dit niet toegestaan.

Dan is er ook nog niet-corona nieuws te melden.   Nadat jeugdvoorzitter Sabine Elferink in februari te kennen gaf, dat het voor haar steeds moeilijker werd de juiste balans tussen werk, privé en voetbal te vinden is de vrijwilligerscommissie  op zoek gegaan naar een nieuwe jeugdvoorzitter.   Bart Jan Staman heeft aangegeven dat hij deze taak heel graag op zich wil nemen.  In de eerstvolgende ledenvergadering zal het bestuur hem voordragen voor deze functie.

Nog meer goed nieuws.  Jos Hutten iis benoemd tot groepshoofd JO 13.                                                Hij geeft training aan JO13-1 Hierbij wordt hij geassisteerd door Andjin van Veen, die na het beëindigen van zijn actieve voetbalcarrière op deze manier bij de Boys betrokken blijft.

Houd de komende dagen website en app in de gaten voor meer nieuws  over de hervatting van de trainingen