Dinsdag 8 mei 2017 heeft het bestuur vergaderd. Als eerste kwam natuurlijk de knappe handhaving  in de 1e klasse van ons 1e team aan de orde. Vanaf deze plek wil ik dan ook ons eerste en de technische staf feliciteren.  Ook de afgelopen maanden is het bestuur weer druk bezig geweest  om aan alle voorwaarden, die ervoor zorgen dat alle teams van senioren tot onze jongste jeugd kunnen voetballen, te voldoen. Gelukkig kunnen wij altijd rekenen op de inzet van onze vrijwilligers. Zo is momenteel een groep bezig om te zorgen dat we het nieuwe seizoen kunnen starten met de nieuwe vorm van pupillenvoetbal. De activiteitencommissie is druk bezig om vorm te geven aan de familiedag. Op deze dag, zaterdag 27 mei, vindt tevens de afscheidswedstrijd van ons boegbeeld Harold Kivits plaats. Over al deze zaken vindt u informatie op onze website.

Vanuit het bestuur wordt actie ondernomen voor aanvragen van Verklaringen omtrent het Gedrag. Zogenaamde VOG.  Ook hierover kunt u binnenkort meer informatie verwachten. Er wordt nu druk gewerkt aan het aanstellen van een tweetal contactpersonen. Ook de definitie van hun taken vindt u binnenkort op de website.  De contracten voor de(nieuwe) trainers zijn opgesteld en worden binnenkort getekend. De grote verloting vindt plaats vanaf half september tot half november. We rekenen natuurlijk weer op ieders inzet. De inkomsten van de verloting zijn nodig om te zorgen dat de contributie niet structureel verhoogd hoeft te worden. De jeugdcommissie is druk bezig met het indelen van de jeugdteams voor het nieuwe seizoen. Recent is er weer een avond geweest over het onderwerp Respect.  In het nieuwe seizoen worden weer activiteiten gepland. Kijkt u ook vooral op de website naar de informatie over dit onderwerp. De handdoekenactie loopt nog door. (Tip: leuk Vaderdagcadeau).

De PR commissie is achter de schermen druk bezig met de organisatie van een voetbalplaatjesactie. Dit in samenwerking met COOP. Ook zorgen zij voor het plaatsen van een aantal banners langs het 5e veld. De vrijwilligerscommissie wordt versterkt met Jan Dogger . Wilt u iets doen binnen onze mooie club , meld u zich dan vooral aan bij deze commissie (namen op de website te vinden).  Voor de meeste teams is de competitie geëindigd. Het is prachtig dat we onze nieuwe kampioensschaal al aan een aantal teams hebben uit kunnen reiken. Voor het bestuur is de zomerstop nog niet ingegaan. Wij gaan nog even door met besturen . Op 19 september hopen wij  jullie te kunnen verwelkomen op de Algemene Ledenvergadering, maar eerst  zien we elkaar op de Familiedag van 27 mei.

Margreeth Spang, secretaris .