Deze maand kwam het bestuur voor het eerst bijeen in de nieuwe samenstelling. Het bestuur bestaat nu uit 9 leden. Jan Dogger heeft de ‘portefeuille’ vrijwilligerszaken op zich genomen. Ook in de nieuwe samenstelling vergadert het bestuur op de 2e dinsdag in de maand. Het bestuur wil voortvarend aan de slag met het ontwikkelen van een beleidsplan voor de komende 5 jaar. Afgesproken is om in de maand november een brainstormavond te houden om te kijken welke insteek we de komende jaren moeten nemen.  Wat zijn de ideeën, wensen, behoeftes .Wat gaan we doen met de kantine enz.. We vinden het belangrijk om input te krijgen van de leden. In eerste instantie is aan alle commissies gevraagd het onderwerp de komende 2 maanden op de agenda te zetten. Daarnaast zijn er ideeën om leden een enquête te laten invullen en om mensen langs de lijn te interviewen. Jullie horen hier de komende maanden meer over. De voetbalplaatjesactie loopt nog tot 2 december. Neem ook eens een kijkje in de kantine. Daar hangen de foto’s van alle 39 teams prachtig ingelijst aan de muur. Vroomshoopse Boys is opgericht op 5 juni 1944. In 2019 vieren wij dus ons 75-jarig bestaan. Dit moet natuurlijk gevierd worden. Binnenkort starten we met de eerste gesprekken hierover. Kortom: we zijn weer volop bezig. Onze 39 teams laten de bal weer rollen en a.s. zaterdag al de eerste Twenterandse derby tegen Dos’37 uit in Vriezenveen.

Margreeth Spang .