Vier jaar geleden zijn we gestart met een onderzoek naar  de mogelijkheden van een nieuw clubgebouw, dat voldoet aan de eisen van deze tijd. Tijdens dit traject raakten we ook geïnteresseerd in het thema Maatschappelijk Ondernemen/ Maatschappelijke Betrokkenheid. Wat kunnen we voor ons dorp en directe omgeving betekenen met straks een nieuw clubgebouw,  naast vijf uitstekende voetbalvelden, liggend op een accommodatie bij  het bos. Hoe kunnen we deze inzetten, nu en in de toekomst. Ondertussen heeft de werkgroep Maatschappelijke Betrokkenheid vorm gekregen. Zij hebben zich enige tijd terug via de website  gepresenteerd en  om ideeën  van de leden gevraagd.

We zijn dan ook zeer verheugd , dat we nu al in de huidige kantine kunnen starten met Dagvoorziening de Dorpsrand. Vanaf 3 april komen de cliënten naar de Bosrand. Deze dagvoorziening is er voor ouderen met een lichamelijke beperking of geheugenproblemen. Zij zullen van maandag tot en met vrijdag overdag gebruik gaan  maken van de verschillende ruimtes in de kantine en natuurlijk ook van de ruimte op het sportpark zelf.  Er wordt rond een uur of negen opgestart en tegen half vijf zit de dag erop.

Wij heten vanaf deze plek de Dagopvang alvast van harte welkom op onze prachtige accommodatie en hopen op een goede samenwerking.

Het bestuur.