Namens het voorbereidingsteam van de grote veiling voor het clubhuis van Vroomshoopse Boys kwam Justin Beldmanveilingmeester Denis Jongeneel bedanken. Justin kwam niet met lege handen, maar met een door de Vroomshoopse kunstenaar Peter Slotman gemaakt portret van de enthousiaste veilingmeester.

Na de eerdere bloemenhulde wilde Vroomshoopse Boys zo de energieke Vroomshoopse ondernemer nog eens extra in het zonnetje zetten. Door de formidabele opbrengst van de veiling van 14 januari jongstleden van meer dan 20 mille werden zo de acties voor het nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys een enorme boost gegeven.

Dennis Jongeneel kwam de man met de hamer tijdens de veiling geenszins tegen en hanteerde tot net na middernacht de veilinghamer met verve. De veilingmeester toonde zich aangenaam verrast met het in alle opzichten gelijkende karikatuur van hem, dat zeker een ereplaatsje zal krijgen.