We kunnen en mogen weer! Dat betekent direct al volle agenda’s van bestuurs- en commissieleden en weer vele trainingen en wedstrijden. Ook genoeg te doen voor leiders en trainers, voor het kantinepersoneel, de veldploeg en de vele verdere vrijwilligers van Vroomshoopse Boys.

Maar het gebeurt niet alleen in de bestuurs-, commissie-, ontvangst- en sportkledingkamer, de verzorgings- en herstelruimte, de kleedkamers, in de kantine en tussen de vier hoekvlaggen. Zo waren afgelopen dagen en ook avonden vele vrijwilligers, zowel jong en oud, aan de slag met de nieuwe ledverlichting rondom veld 4.Van der Veen trok daarnaast lange sleuven langs de velden. Dat alles op weg naar de ledverlichting rondom veld 4. waarbij ook het bedrijf Aerolux en ook Meijer installatietechniek nadrukkelijk bij de afronding zijn betrokken.

Tekst gaat verder onder de foto

Vele handen maken licht werk, geldt hier ook letterlijk. Coördinator Wilco Breukelman is ook ter plekke en werkt volop mee. De Boys staat ook voor “gewoon doen”, met ook zeker de nadruk op het laatste woord. Onder meer door samenwerking met de gemeente Twenterand, een landelijke subsidie en een eigen bijdrage van Vroomshoopse Boys wordt deze klus ook financieel geklaard. Mooi en strak wark!

Daardoor kan straks de jongste jeugd ook extra op veld 4 trainen. Een lang gekoesterde wens, die aansluit bij de gezonde ambitie en het jeugdbeleidsplan van onze club. Trainen op vier velden, waarbij twee natuurgrasvelden, is straks mogelijk. Meer hierover is te lezen in de presentatiegids van de Boys, die begin van de volgende week naar de drukker gaat en die iedereen binnenkort in de bus krijgt. Geen “Let it be, maar “Led it be” op de Bosrand, mooi toch?!