In een volgepakt clubhuis “t Flierhuus leidde Harry Lantink als voorzitter van de sponsorcommissie van Vroomshoopse Boys op woensdagavond 12 december een bijzondere sponsorbijeenkomst. De ervaren journalist Tom van den Berg van TC Tubantia presenteerde, bijgestaan door z’n tafeldame Marie-José Temmink, een Boys-variant op het Tv-programma “De Wereld Draait door”. De beide wethouders Bart-Jan Harmsen en Martha van Abbema van de gemeente Twenterand schoven aan, evenals voorzitter Dennis Jongeneel van Ondernemend Vroomshoop en Wim Sturris, voorman van de IIKVO. Het werd een geanimeerde samenspraak met nu en dan een leuke discussie. Het belang van maatschappelijk ondernemen, de gezamenlijke inzet op werkgelegenheid, het winkelhart en de centrumvisie van Vroomshoop kwamen onder meer op tafel. Ook de pilot en tevens primeur van de koopzondag met funshoppen in het Kanaaldorp kwam voorbij. Boys-columnist Erik Klaren gaf als een equivalent van Nico Dijkshoorn op een ludieke en ook originele wijze z’n commentaar op het gesprokene. De gelegenheidsformatie “de Business band” met daarbij inbreng van eigen Boys-leden zorgde voor een mooie muzikale noot.
In het tweede gedeelte van de talkshow kwamen de directeuren Gerard Beltman en Wim Sturris en van De Groot Vroomshoop B.V. aan tafel, evenals directeur Jan Veltink van technische onderneming Veltink B.V. Nut en noodzaak van sponsorschap, de charme van een echte amateurvereniging met de vele vrijwilligers en de meerwaarde van familiebedrijven werden besproken. Daarbij gaf huidige hoofdsponsor Jan Veltink aan het liefst na de wedstrijden gezellig tussen de supporters in de kantine te verblijven. Gerard Beltman van De Groot Vroomshoop onderstreepte het belang en de meerwaarde van sponsoring binnen de lokale gemeenschap.
Harry Lantink en voorzitter Edward Olthof kwamen ook aan de tafel van Tom van den Berg. Dat was niet zonder reden. Harry Lantink maakte bekend dat vanaf het komende voetbalseizoen 2019-2020 technische onderneming Veltink B.V. en De Groot Vroomshoop B.V. samen hoofdsponsor worden van Vroomshoopse Boys. Door de betreffende directeuren en van Boys-voorzitter Edward Olthof werd vervolgens het gezamenlijke sponsorcontract onder een daverend applaus van de aangenaam verraste aanwezigen ondertekend.
Het gezelschap, waarbij vele sponsoren en de voltallige A-selectie van Vroomshoopse Boys, ging vervolgens naar het verlichte hoofdveld van De Bosrand. Daar werden voor de hoofdtribune en de sta-tribune de nieuwe gecombineerde reclameborden van de beide hoofdsponsors onthuld. Dat gebeurde door Gerard Beltman en Wim Sturris van de Groot Vroomshoop B.V. en door vader en zoon Jan en Bertho Veltink van technische onderneming Veltink B.V. Vervolgens werd de kurk van de champagnefles ontkurkt en werd door beide hoofdsponsoren samen met Harry Lantink en Edward Olthof getoost op tenminste vier succesvolle seizoenen co-hoofdsponsorschap. Ingaande het seizoen 2019-2020 draagt het eerste elftal de naam van Veltink op de voorzijde van het shirt en dat van de Groot Vroomshoop op de achterkant tijdens de thuiswedstrijden. Bij de uitwedstrijden is dat net omgekeerd.
Het buffet liet zich goed smaken tijdens de sfeervolle sponsoravond. De zogeheten derde helft was bijzonder gezellig tijdens deze toch historische sponsoravond van de bijna 75-jarige voetbalvereniging Vroomshoopse Boys.