Verslag van de wedstrijd tegen SJO-JCO uit ommen tegen JO11-6.

Ik was best zenuwachtig voor de wedstrijd. Ik ben namelijk de keeper van het team en vind dat ik altijd thuis beter keep dan in de uit wedstrijden. Gelukkig ging het erg goed in de wedstrijd! We hadden in de eerste 10 minuten van de wedstrijd geluk en veel pech. Het geluk was dat we met 1-0 voor kwamen te staan. De pech was dat Emily er met een enkelblessure uit moest en ook niet meer terug kon komen. We moesten alles op alles zetten om de voorstand te behouden! We kregen ook goede tegen aanvallen. Zodoende kon de tegenpartij 3 doelpunten scoren. En door mooie reddingen van mij bleef het bij die 3 doelpunten. Echter waren wij de betere dit keer. We scoorden 8 doelpunten! Zodoende wonnen we onze allereerste wedstrijd van dit seizoen! Het was geweldig. We speelden ook veel samen en de verdediging voor mijn doel was erg goed. Ook als we in de aanval gingen dan renden we allemaal mee om te helpen. En ging de bal richting mijn doel, dan kwamen ze van voren om achterin te helpen. Dat vond ik erg fijn. Na de wedstrijd natuurlijk een klein feestje gehad met patat en drinken. Het was de aller leukste wedstrijd tot nu toe.