Onlangs is een unieke actie van start gegaan bij Vroomshoopse Boys. Onder de veelzeggende titel ‘Steun het goede doel… doneer een stoel” kan iedereen voor drie seizoenen een nieuwe tribunestoeltje kopen, die wordt voorzien van een naamplaatje van de donateur. Hoogste tijd om Tom Staarman, een van de initiatiefnemers van deze actie, aan het woord te laten.

Hoe loopt de actie tot dusver, Tom?

“Naar wens, kun je wel zeggen. In korte tijd hebben we welgeteld 138 stoeltjes weten te verkopen aan leden, supporters, donateurs of iedereen die de Boys een warm hart toedraagt spontaan te benaderen. Die actie spreekt aan, als ook de persoonlijke benadering, dat is duidelijk. Het is toch ook mooi om straks op de nieuwe tribune bij ons nieuwe clubhuis een eigen plek te hebben.”

Wat kosten de tribunestoeltjes en voor welke periode geldt dat?

Per stoeltje wordt er voor en periode van drie jaar een bedrag van € 75,00 betaald. Daarna kan er uiteraard desgewenst verlengd worden. Natuurlijk kunnen er ook meerdere tribunestoeltjes gedoneerd worden en dat is ook al meerdere malen gebeurd.  We zijn op de goede weg en nu zetten we de volgende versnelling in. Het is toch prachtig via deze actie de bouw van ons nieuwe clubhuis financieel te steunen? Dit biedt de mogelijkheid met een vaste groep supporters, met vrienden of vriendinnen, of als gezinnen en/of families bij elkaar te zitten op de nieuwe tribune. Het is toch prachtig om mede dankzij deze actie samen de bouw van ons nieuwe clubhuis financieel te steunen?!”

Hoe kun je op deze actie inschrijven?

“Dat kan vanaf nu ook via de website. Download het bijgevoegde formulier, vul het in en onderteken het. Dat kan bij mij afgegeven worden of bij het kantinepersoneel achter de bar. Ook liggen er formulieren in de ontvangstruimte. Die vind je als je de kantine binnenkomt direct aan je linkerhand. Tijdens de aanstaande familiedag op 8 juli aanstaande liggen die formulieren daar ook. Graag invullen en ondertekenen en afleveren bij het kantinepersoneel, dan komt het helemaal goed. Onze penningmeester van de Boys Chantal Nevenzel zorgt er vervolgens voor dat er een factuur voor de betaling wordt toegezonden en dan kan het betreffende bedrag overgemaakt worden.”

Hoe lang loopt deze actie nog door, Tom?

“Als het aan ons ligt zo kort mogelijk. Zo snel mogelijk die nieuwe tribune vullen, dat is het uitgangspunt. De financiën zijn echt nodig voor ons clubhuis, dat is duidelijk. We gaan ervoor en rekenen op zoveel mogelijk  ‘Boysluu’ om deze actie tot een succes te maken.”

Download Formulier