Voetballende senioren opgelet!!!

Aanstaande vrijdag 27 oktober 2017 zal er bij alle spelende senioren naast de maandelijkse contributie een bedrag van € 25,00 extra worden geïncasseerd. Het bedrag van € 25,00 is de waarde van 1 lotenboekje.

De voetballende senioren hoeven de opbrengst van het lotenboekje niet in te leveren. Om de organisatie van de grote verloting van de Vroomshoopse Boys (net als de voorgaande twee seizoenen) een handje te helpen, zal de waarde van het lotenboekje van de senioren automatisch worden geïncasseerd. Dit zal dus 27 oktober 2017 gebeuren.

Het automatisch incasseren van het lotenboekje moet niet worden gezien als een verplichting, maar als hulpmiddel om het geld van de grote verloting makkelijker te innen!

Het scheelt de voetballende leden ook een hoop gezeur aan het hoofd, met de vraag ‘Wanneer lever je de loten in?’ Hierdoor kunnen de voetballende senioren zich voor de volle 100% richten op het voetbalspel.

Middels de opbrengst van de grote verloting kan onze voetbalvereniging haar activiteiten uitoefenen. Hoe meer geld er wordt opgehaald, hoe beter! De trekking van de grote verloting zal plaatsvinden op vrijdag 1 december 2017. Tijdens deze trekking zullen er in totaal 10 geldprijzen worden verdeeld! Dus koop een lot en maak kans op een prijs!

Bij deze willen wij alle leden bedanken die de grote verloting van Vroomshoopse Boys tot een groot succes maken.

Het hoofdbestuur