De voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen 2017-2018 is in volle gang bij Vroomshoopse Boys, denk alleen maar eens aan de samenstelling van de vele selecties en teams bij de jeugd en senioren.

Ook in de begeleiding en bij verschillende commissies verandert het nodige. Op deze website was al eerder te lezen dat de bestuursleden voorzitter Dick Netters, jeugdvoorzitter Jan Dogger, penningmeester Willem Nieuwlaar en bestuurslid technische zaken Joop Elferink tijdens de jaarvergadering van op 19 september aanstaande afscheid nemen.  Op dit moment zijn de volgende kandidaten bekend: voorzitter Edward Olthof, jeugdvoorzitter Sabine Elferink en bestuurslid technische zaken Tom Heideman. Tom is nu nog teammanager bij het eerste elftal en als zodanig wordt hij opgevolgd door Henk Oelen.

Freek Drees, de vader van alle pupillen van Vroomshoopse Boys neemt na dit seizoen na vele jaren afscheid als coördinator van de F-league. Vroomshoopse Boys is deze ware pionier veel dank verschuldigd voor de perfecte wijze waarop de F-league is opgezet en uitgebreid. Freek stond aan de wieg, oftewel kraamkamer van de opleiding van Vroomshoopse Boys, toch de levensader van onze club. Gelukkig zijn er opvolgers gevonden. Daniëlle Beekhuizen en Paul van Engelen nemen de coordinatie van de F-league ingaande het seizoen 2017-2018 op zich.

Suzanne Lusseveld beëindigt aan het eind van dit seizoen haar werkzaamheden als pupillen- coördinator in de commissie wedstrijdzaken. We zeggen haar hartelijk dank voor de accurate en enthousiaste wijze waarop dit altijd gebeurde en daarbij kan de organisatie van de pupillen van de week ook genoemd worden. In Harold Heuvels is haar opvolger gevonden, veel succes en ook plezier gewenst.

De vrijwilligerscommissie wordt uitgebreid, gelet op de vele benodigde werkzaamheden. Komend seizoen wordt deze commissie als volgt bemenst: Jan Dogger, Geesje van Borssum Waalkes, Jannette Heideman en Suzanne Lusseveld. Het hoeft geen betoog wat het grote belang van deze commissie voor Vroomshoopse Boys is.  Zonder vrijwilligers kan een grote vereniging als Vroomshoopse Boys gewoonweg niet bestaan.