Dank jullie wel voor de positieve reacties op het geboortebericht van de nieuwe website. Dat stimuleert ons ook! Nu moet de website verder groeien (en bloeien) door de juiste voeding te krijgen. Gisteren op onze eerste dag hadden we maar liefst 1044 unieke bezoekers. Deze bezoekers keken gemiddeld vier en een halve minuut op de website. Deze 1044 unieke bezoekers bekeken maar liefst 6453 pagina’s. Mooi om te zien waarbij de bezoekers uit het hele land kwamen met 166 bezoekers uit onze hoofdstad en 129 bezoekers uit ons eigen dorp. Dit belooft al veel goeds voor de toekomst!

We vragen aan alle Boys-teams even naar de eigen teampagina te kijken. Vraag je teampagina aan, als dat nog nodig is. Ontbreken er nog namen of wedstrijdverslagen op de teampagina: ga aan de slag. Kijk eens naar de teampagina’s van het vijfde bij de senioren en bij de jeugd bij JO17-1. Daar zie je hoe het kan! Kom je zaken tegen op de website die volgens jou nog niet kloppen, schroom niet, maar mail ons. Die schoonheidsfoutjes halen we er dan zo snel mogelijk uit.

Bijna alle Boys-teams staan ook met dank aan Martijn Bernhardt nu op foto. Van een aantal seniorenteams doen we dat opnieuw op basis van het format, zoals jullie dat bij het de A-selectie, 2e en vijfde zien. Clubfotograaf Erwin Heuver zal de betreffende seniorenteams direct voor de eerstvolgende thuiswedstrijd als zodanig op foto zetten.

Zo blijven we samen bouwen aan onze vernieuwde website, succes!

Alexander en Hans