Vrh Boys JO9-1 (F1) hersteld zich prima na achterstand tegen SVZW JO9-1

Na een mooie koningsdag mochten we ons vanochten al om 08:00uur smorgens verzamelen op De Bosrand. Vandaag speelden we om 08.30uur een thuiswedstrijd tegen het bekende SVZW uit Wierden. De wedstrijd begon met een te risicovolle bal van gelegenheidskeeper Tigo die een 0 – 1 achterstand betekende. Onze jongens hadden zich waarschijnlijk nogal uitgeleefd op koningsdag want het was nogal tam allemaal. SVZW maakte hier gretig gebruik van want het duurde niet lang totdat de 0 – 2 en 0 -3 in de goal lagen. Middenvelder Pim demonstreerde daarna zijn mooie traptechniek door een vrije trap van ca. 20mtr binnen te schieten. Daardoor kregen we iets meer grip op de wedstrijd en het was dan ook Pim zijn tweede goal die de aansluiting betekende. SVZW wou het natuurlijk niet zomaar weggeven en maakte met een mooi schot in de verre hoek de 2 – 4. Bjorn was daarna alert een maakte een nieuwe aansluitingstreffer. 3 – 4. Vanaf toen werd het wat beter en ging het gelijk op. Pim maakte na een mooie actie de 4 – 4 en schoot even later in de korte hoek de voorsprong binnen. 5  -4. SVZW gaf nog niet op en wist nog de gelijkmaker te maken. 5 -5. Het slotaccoord was echter voor Evan die na een mooie actie en assist van Bjorn de winnende binnenschoot. Ondanks het begin dat onder de maat was zag je in de tweede helft de ouderwetse vechtlust en het voetbal weer terug zoals we gewend waren de laatste wedstrijden. Zo doorgaan dus!