Het vergroten van het zitcomfort van de supporters en ook ouders en grootouders van jeugdleden langs de velden door de Vrienden (en Vriendinnen) van de Boys is mede dankzij Hekman Products prima gelukt. Na het eigen kunstgrasveld 5 lag nu de focus met name op het hoofdveld, waar de zitbankjes met behulp van leden van de veldploeg werden geplaatst.

De focus van de Vrienden van de Boys gaat nu vooral op het nieuwe clubhuis, waarvoor flink wordt gespaard. De crowdfundingsactie van Thomas Kleinjan in samenwerking met de lokale Regiobank (met Assurantie & Adviesbureau Lucas in Vroomshoop) wordt daarnaast ook door de Vrienden van de Boys met € 250,00 gesteund. Hetzelfde bedrag wordt besteed aan geldprijzen voor een fotowedstrijd van het clubblad van de Boys.

Op zaterdagmiddag 25 november aanstaande wordt de ultieme derby tussen Vroomshoopse Boys en vv Den Ham om 15.00 uur op de Bosrand gespeeld. Dan zijn er traditiegetrouw heerlijke broodjes hamburger in de kantine beschikbaar voor de Vrienden van de Boys. De kantinevrijwilligers achter de bar en in de smulhoek hebben op 25 november een lijst met de namen van de Vrienden van Boys en de broodjes hamburgers paraat.

Nog altijd kunnen we nieuwe Vrienden van de Boys gebruiken. Geef je op in de kantine bij een van de contactpersonen Egbert de Jonge, Bert Kempers, Hans Nieboer of Willem Nieuwlaar. Een formulier kan dan ingevuld en ondertekend worden en desgewenst komt je naam op het grote blauwe bord in de kantine te staan. Als welkomstgeschenk krijg je een mooi vaantje van de Vrienden van de Boys, die al sinds 2008 als zodanig actief zijn. Voor € 25,00 of € 50,00 per jaar kan iedereen meedoen.