In de bestuurskamer van Vroomshoopse Boys verrasten de Vrienden van de Boys voorzitter Edward Olthof voor aanvang van de wedstrijd Vroomshoopse Boys tegen SV Nieuwleusen met een kleurrijke fotocollage van de onvergetelijke glazen kantine-actie.

Voorman Egbert de Jonge sprak namens de Vrienden van de Boys zijn grote waardering uit voor de vele vrijwilligers van Vroomshoopse Boys, die deze actie tot een ongelofelijk succes hadden gemaakt. Een van hen, Alexander Fokkert, was aanwezig bij de uitreiking van de fraaie fotocollage, die een mooie plaats krijgt in de huidige kantine.

Maar zeker ook in het nieuwe clubhuis op de Bosrand, zoals Egbert de Jonge aangaf.

De Vrienden van de Boys zijn al langere tijd driftig aan het sparen voor een passend cadeau voor het nieuwe clubhuis. Dank aan uitgeverij Heinink Media van de Week van Twenterand, aan de fotografen Freddy Gerrits en Alexander Fokkert en aan SJ Reklame, die vorm en inhoud gaven aan de fotocollage.