Op zaterdag 19 oktober waren Jorian Westenberg van Boys F2 en Stan Nieboer van Boys F3 pupillen van de week. De beide jongens keken echt uit naar deze grote dag met ook heel veel publiek langs de kant voor de bekerwedstrijd Vroomshoopse Boys tegen HHC Hardenberg. Er ging natuurlijk voor beide enthousiaste pupillen een wereld open met de wedstrijdbespreking, de warming-up en de dribbel vanaf de middenstip, het afwerken en het klaterende applaus van het publiek.
Jorian en Stan kregen beiden een prachtige leren bal met het logo van Vroomshoopse Boys aangeboden door de Vrienden van de Boys. Daarop waren de handtekeningen van alle spelers en ook van de begeleiding van de A-selectie gezet. Voor het bekende blauwe bord in de kantine met de namen van de Vrienden van de Boys werd dit vastgelegd door onze clubfotograaf Arriën Kuilder.
Dit seizoen worden alle ballen van de pupillen van de week voor de thuiswedstrijden betaald door de inmiddels al bijna 50 Vrienden van de Boys en dat vertegenwoordigt een bedrag van € 300,–. Alle Vrienden (en Vriendinnen)  van de Boys hebben ook een prachtig blauw-geel vaantje ontvangen (kostte in totaal € 430,76). Voor materiaal voor de techniektrainingen bij de jeugd en voor activiteiten van onze clubscheidsrechters is ook nog eens twee keer €  100,– beschikbaar gesteld.

De Vrienden van de Boys kunnen te allen tijde ideeën of suggesties voor het besteden van de ontvangen bijdragen aandragen. Opgeven kan uiteraard altijd en voor € 25 of  € 50 is men een jaar lid van de actie Vrienden van de Boys. Contactpersoon is Bert Kempers, tel. 644782 of emailadres; ah.kempers@ziggo.nl

De werkgroep Vrienden van de Boys,