De Vrienden van de Boys blijven onverminderd actief bezig en dat al sinds april 2008. In de afgelopen periode werden verschillende goede doelen gesteund. Enkele voorbeelden zijn de ballenkar, de eigentijdse camera voor onze clubfotografen de film “Dit is de Boys’ als cadeau voor het 75ste jarig jubileum van Vroomshoopse Boys. Er komen alweer nieuwe doelen in beeld. Zo worden er enkele nieuwe zitbankjes langs de zuidkant van het kunstgrasveld aan de zuidwest kant van de Bosrand geplaatst. Die kant is nu ook toegankelijker voor de toeschouwers en daar horen bankjes bij.

De clubscheidsrechters krijgen drie nieuwe stopwatches van de Vrienden van de Boys. In het krachthonk zijn nieuwe fietsen c.q. hometrainers nodig voor hersteltrainingen en daarvoor wordt gezorgd.

Op zaterdag 7 december, de dag van de competitiewedstrijd tegen de vertrouwde tegenstander Enter Vooruit, worden de Vrienden van de Boys getrakteerd op een broodje hamburger, zeg maar een Sinterklaasburger. Die kunnen dan afgehaald worden in de kantine. Dat is inmiddels een goede gewoonte geworden.  De acties smaken naar meer en we kunnen ook nog meer Vrienden (en Vriendinnen) gebruiken. Voor € 25 of € 50 per jaar is men lid.

Onlangs trad Egbert de Jonge, die voorzitter was van de jubileumcommissie van de Boys, toe tot onze werkgroep en hij is tevens de nieuwe voorzitter. We namen afscheid van Jannette en Tom Heideman en al eerder van Job Lamberink. We zeggen dit drietal en in het bijzonder onze vorige voorzitter Jannette dank voor de inzet voor de Vrienden van de Boys.

Nieuwe Vrienden (of Vriendinnen)  kunnen zich te allen tijde opgeven bij Egbert de Jonge, Bert Kempers, Hans Nieboer of Willem Nieuwlaar, doen! Als leuke attentie krijgen de nieuwe leden een leuk vaantje cadeau.