Door de vrijwilligerscommissie wordt maandelijks een groep vrijwilligers in het zonnetje gezet.  De winnaar wordt door loting bepaald, op deze manier maakt iedereen kans om in het zonnetje gezet te worden. Hiermee maakt de vrijwilligerscommissie duidelijk dat alle vrijwilligers belangrijk en onmisbaar zijn!

Zaterdag 25 november werden de vrijwilligers van het wedstrijdsecretariaat uitgenodigd om hun prijs in ontvangst te nemen.  Jannie Meijerink (wedstr secr. Senioren,  Simone Runhart (wedstr secr. Junioren) Harald Heuvels (wedstrijd-secretariaat Pupillen) en Marja Dogger (veld- en kleedkamer indeling) toonden zich blij verrast.  Na een gezellig bakje koffie met de vrijwilligerscommissie werd aan hen een attentie aangeboden.

Duidelijk is dat deze dames en heer plezier hebben in het werk dat ze verrichten. De onderlinge communicatie is prima en de onderling sfeer is uitstekend te noemen. Elke week weer slagen ze er in om de puzzel van de veld- en kleedkamerindeling succesvol op te lossen. Niet altijd even gemakkelijk, want het aantal teams en dus ook het aantal wedstrijden op een zaterdag is groot. Uiteraard kan het gebeuren dat er onverhoopt een fout gemaakt wordt, echter wordt deze dan altijd weer snel opgelost.

Het mag duidelijk zijn: deze vrijwilligers tonen aan dat vrijwilligerswerk ook veel voldoening kan geven.