Sportlink is niet meer weg te denken bij de KNVB als administratief hart.  De clubs, zo ook Vroomshoopse Boys, teams, de scheidsrechters, de wedstrijdsecretariaten, ledenadministratie, ja iedereen heeft er mee te maken. We digitaliseren in deze tijd en de voetbalwereld gaat volop mee.

In Sportlink moeten onder meer alle Emailadressen van de leden staan, als ook de pasfoto’s. Soms moet je het nuttige met het aangename profiteren. We kenden voor het seizoen 2011-2012 een voetbalplaatjesactie van de toenmalige C1000 Veld. Toen werden de vele genomen foto’s benut voor Sportlink, dat toen nog nieuw was, dat met dank aan Bert Rutgers en Tom Heideman. Nu gaan we die combinatie opnieuw maken met de voor het in oktober aanstaande uitkomende nieuwe voetbalplaatjesboek van de Coop Vroomshoop genomen foto’s door onze huidige clubfotograaf Erwin Heuver.

We zoeken met spoed een vrijwilliger, die de foto’s van de spelers en speelsters van Vroomshoopse Boys voor Sportlink wil scannen. Uiteraard wordt daarvoor van tevoren een instructie gegeven. Het is een in tijd en omvang afgebakende klus en het is bovendien dankbaar werk. Vroomshoopse Boys heeft dan de zaken goed op orde voor de competitie 2017-2018 en de daarop volgende seizoenen. Wie wil deze klus doen? Geef je op bij jeugdvoorzitter Jan Dogger: Email j.dogger2@kpnplanet.nl of tel. 0546-644888, bij voorbaat dank.