Zaterdagmorgen 24 februari reikte Jannette Heideman namens de vrijwilligerscommissie een presentje uit aan de scheidsrechterscommissie.

Enkele jaren geleden hadden we een tekort aan scheidsrechters en was het erg moeilijk om nieuwe scheidsrechters te werven. Een slechte zaak voor onze vereniging en een zware tijd voor de kleine groep scheidsrechters die veel wedstrijden moesten fluiten.

De vrijwilligerscommissie is dan ook erg  blij met het feit dat de groep scheidsrechters inmiddels is versterkt (en nog verder versterkt gaat worden) door flink wat jeugdig talenten .Gerrit Schuurman gaf aan dat er vanuit de scheidsrechterscommissie ook goede begeleiding voor deze nieuwe aanwas is. Tijdens de informele bijeenkomst bleek dat de sfeer binnen deze gemotiveerde groep scheidsrechters uitstekend is en zij zelf ook veel plezier hebben in het fluiten van de wedstrijden.

Lijkt het jou ook leuk om wedstrijden te fluiten neem dan geheel vrijblijvend contact op met Gerrit Schuurman