Voorafgaand aan de voor de Boys zo  succesvol verlopen wedstrijd tegen Sparta Enschede kwam Jannette Heideman van de vrijwilligerscommissie op 24
november nog volop in actie. Zij overhandigde aan de kassamedewerkers, de lotenverkop(st)ers en de medewerk(st)ers van de omroepcabine een leuke attentie. Deze groepen waren uitgeloot voor vrijwilligers van Vroomshoopse Boys van de maand november 2018.
Deze groep enthousiaste medewerkers is altijd actief tijdens de thuiswedstrijden van ons vlaggenschip.  Laten we beginnen bij de kassadames: Erna Schepers, Jeannet Dogger, Andrea Olthof en Fenny Oelen. Deze dames zorgen ervoor dat onze gasten goed worden ontvangen. Leden en vrijwilligers kunnen zich bij deze dames melden en mogen gratis naar binnen.  Overige bezoekers betalen aan deze dames entree. Tevens zorgen deze dames dat een ieder die daar behoefte aan heeft een programmaboekje ontvangt.

Dan gaan door naar een duo waar niemand aan kan ontkomen: Hennie van Ulst en Erik van Laar. Deze geraffineerde verkopers weten ieder op hun eigen manier de loten van de supportersvereniging van de Boys te verkopen.  Daarbij geeft Hennie altijd aan: “Indien je geen geluk hebt met de loten, dan word je wel gelukkig in de liefde!”

Tot slot gaan we door met de mensen die we niet zo vaak zien maar wel vaak horen. Allereerst Margreeth Spang, van haar is de vertrouwde stem die inmiddels al weer vele jaren te horen is vanuit de omroepcabine.  Sinds kort heeft zij versterking gekregen van Kevin Oelen. Deze twee spontane vrijwilligers zorgen ervoor dat
alle bezoekers goed en duidelijk op de hoogte worden gehouden van alle zaken mbt de wedstrijd van ons eerste team. De vrijwilligerscommissie is dankbaar voor het vele werk wat al deze vrijwilligers voor onze vereniging doen. Uiteraard wensen we hen veel plezier met hun welverdiende attentie