Vrijdag 22 juni (tijdens de Vrijwilligersavond)  overhandigde Jannette Heideman namens de vrijwilligerscommissie een attentie aan de kantineschoonmaaksters Ria van Laar en Ria Sluijer. Ook Riette Zweers die hierbij ook haar hulp verleent ontving een attentie. Jannette gaf in haar speech aan dat deze dames er iedere week weer voor zorgen dat de kantine er Spik en Span uitziet , erg belangrijk uiteraard omdat de kantine het visitekaartje van onze Vereniging.  De dames hadden niet verwacht dat ze tijdens de vrijwilligersavond in het zonnetje gezet zouden worden.  We wensen hen uiteraard veel plezier met hun attentie en hopen dat deze dames nog veel jaren met veel plezier deze werkzaamheden blijven verrichten.