In tegenstelling tot vorige jaren waarin de vrijwilligerscommissie 2 avonden voor onze vrijwilligers organiseerde was er dit jaar gekozen voor 1 vrijwilligersavond.

De wat rustigere avond waar we vaak de wat oudere vrijwilligers mochten begroeten en de avond waarop wat jeugdigere en wat hardere muziek werd gedraaid waren dus dit jaar samengevoegd.

Rond 19:30 uur sprak Vice-Voorzitter Jan Dogger een woord van dank uit aan de vele vrijwilligers die elke week er weer voor zorgen dat we allen kunnen genieten van de voetbalsport.  Hij gaf hierbij aan dat onze vereniging veel verschillende functies kent maar dat elke functie een onmisbare schakel is in het geheel. Elke vrijwilliger is dus van groot belang en zijn of haar inzet is van grote waarde.

Om ook het reguliere barpersoneel te kunnen laten genieten van deze avond werd hun werkzaamheden  overgenomen door Rutger Schrijver,  Jesper Derks, Léon Dogger, Robert Veld, Bart Jans en René Kok.  De Vice-Voorzitter sprak ook aan hen een dankwoord uit.

Daarna volgde er  amusement. José Makkinga was in de huid gekropen van Boys Vrijwilligster Hannie. Aangezien zij in vele functies werkzaam is en is geweest kon ze op een amusante manier daarover vertellen. Ze had de lachers al snel op haar hand en wist het publiek kostelijk te vermaken.

Vanaf 21:00 uur konden de circa 120 bezoekers genieten van een Buffet.  DJ Jeffrey Laarman verzorgde voor de rest van de avond de muziek.

De vrijwilligerscommissie kreeg veel positieve reacties van oud en jong dat de nieuwe opzet waarbij we 1 vrijwilligersavond hebben zeer geslaagd is.

Deze goed bezochte en gezellige avond werd afgesloten om : 00:30 uur.

De leden van de vrijwilligerscommissie , Riette en Harry waren  zaterdagochtend al vroeg naar de kantine gegaan om opruim en schoonmaakwerk te verrichten. Zij waren blij verrast. Rutger, Jesper, Léon, Robert, Bart en René hadden deze werkzaamheden al perfect uitgevoerd.  Er was zelfs een
vermelding op het Whitebord geplaatst  waaruit hun waardering voor Riëtte blijkt.  Jongens jullie ook nogmaals bedankt voor deze geste.