De afgelopen weken zijn  voor de jeugd tot 18 jaar de trainingen  weer hervat. Bij de jongsten ging dat eigenlijk geruisloos. De oudere jeugd moest zich tot 1 juni aan de anderhalve meter houden. Daar werd meer creativiteit gevraagd. Het waren nog geen echte wedstrijden, maar het ademde  weer  naar voetbal op de Bosrand.

Toch zou het allemaal niet gelukt zijn, zonder de inzet van het “coronateam “. Dankzij de inzet van deze vrijwilligers verliep het aan- en afrijden op de parkeerplaats vlekkeloos, werden vele handen gedesinfecteerd en  werd er gecontroleerd of iedereen zich hield aan de coronaregels.

Als dank voor hun inzet brachten JeannetteHeideman, Geesje van Borssum Waalkes , Sandra Hannink en Jan Dogger alle vrijwilligers een levensmiddelenpakket.

Ruben, Marc, Majella, Gerjan, Mariëlle, Arrien, Emiel, Mark, Linda, Wido, Jeroen, Erwin, Dick, Jaap en Harald bedankt namens ons allen.

(Op de foto Emiel Braakman)