Zo’n tien jaar geleden werd de site www.sportintwente.nl opgestart. Er was in het sportieve landschap in Twente duidelijk behoefte aan een site, die de breedtesport in deze regio op de kaart zette. Sindsdien is deze site alleen maar gegroeid, ook door de kwalitatieve redactionele invulling. Ook staan er geregeld wedstrijdverslagen en weergaves van andere activiteiten van Vroomshoopse Boys op. Deze maand is aan onze voetbalvereniging het predicaat “Club van de maand” toegekend vanwege het naderende 75-jarige jubileum. Mooie foto’s uit de oude doos en ook van nu duiken op en de nodige achtergrondinformatie wordt gegeven van onze vitale zaterdagclub. Alle reden om eens te kijken en te surfen op de site www.sportintwente.nl en dit wekelijks te blijven doen. Dat is echt de moeite waard voor rechtgeaarde sportliefhebbers.

Lees hier ook het interview met Hans Nieboer over het 75 jarig bestaan van de Vroomshoopse Boys