Vanwege een aantal coronagevallen bij De Esch kon dat team op zaterdag 19 maart niet op De Bosrand in actie komen tegen het eerste elftal van Vroomshoopse Boys. Nu is die competitiewedstrijd vastgesteld op dinsdagavond 5 april, aanvang 20.00 uur.

Behoudens de afgetekende de kampioenskandidaat Quick’20 en de subtop bestaande uit Hulzense Boys, Be Quick’28 en in iets mindere mate IJVV vinden alle teams zich terig in een brede middenmoot. Alleen met rode lantaarndrager Be Quick Zutphen is een behoorlijk gat geslagen. De wedstrijden tegen vv Den Ham (uit) en Be Quick Zuphen (thuis) gaan voor de Boys nog vooraf aan de inhaalwedstrijd tegen De Esch.

De heenwedstrijd in Oldenzaal  werd verdiend met 3-1 gewonnen  door de Boys, maar garanties heb je nooit in het voetbal. Je moet de voeten laten spreken en het steeds weer waarmaken. Zeker is wel dat de steun van de eigen trouwe suppoorters zeer welkom is. Dat bleek onlangs in de inhaalwedstrijd tegen IJVV uit IJsselmuiden, die op basis van strijdlust en duelkracht verdiend met 1-0 werd gewonnen. Dat kwam tot stand door een doelpunt van youngster Levi Aitink na goed voorbereidend werk van Tom Pierik en Ernst-Jan Heideman.

Boys-supporters, kom naar de Bosrand op dinsdagavond 5 april. Steun jullie blauw-gele favorieten op weg naar handhaving in de tweede klasse H. in deze ongemeen spanende competitie.