Voetbalvereniging Vroomshoopse Boys bestaat dit jaar op de kop af 75 jaar. De jubilerende club heeft een speciale jubileumcommissie samengesteld met leden uit de hele vereniging. Die commissie maakte onlangs het feestprogramma bekend voor de eerste week van juni. Naast dat feestprogramma is er een maand later een jubileumwedstrijd tegen eredivisionist Heracles Almelo op zaterdag 6 juli.

Op maandag 3 juni is er een penaltybokaal voor de jeugd en een grandioze bingoavond. Van oudsher staan de gezellige bingoavonden bij de Vroomshoopse Boys garant voor een tot de nok gevulde kantine en geweldige prijzen. Een dag later is er een voetvolleytoernooi en een jubileumreünie. Daarbij hoort een indrukwekkende mini-expositie met magistraal fotomateriaal uit de afgelopen driekwart eeuw.

Woensdag 5 juni is er voor de jongste jeugd een voetbalspelencircuit en voor de tieners een FIFA-toernooi. In de grote feesttent op het parkeerterrein is er ’s avonds de officiële jubileumreceptie, waar ook de jubileumuitgave wordt gepresenteerd. Die woensdag is de exacte dag waarop de Vroomshoopse Boys 75 jaar geleden werd opgericht. Op donderdag worden de nieuwe wedstrijdoutfits voor de hele vereniging in een heuse modeshow gepresenteerd en is er een leuke Boys-quiz.

Op vrijdag spelen de voetballertjes van de jeugd onder de negen jaar tegen het eerste elftal. ’s Avonds is The Voice of the Boys de grote publiekstrekker. Zaterdag 8 juni kunnen de leden aanschuiven voor een jubileumontbijt en is er een uitgebreide fietspuzzeltocht met allerlei activiteiten onderweg. Erik Heideman tekent voor de organisatie van de puzzeltocht. ’s Avonds is de grote feesttent the place to be, want dan zetten de heren van BB’s Partyshow de zaal compleet op zijn kop, met feestmuziek, verzoekjes, hits, classics en meezingers.