Vroomshoopse Boys ‘’Club van de Week’’ van Heracles Almelo!

Op zaterdag 11 maart is Vroomshoopse Boys ‘’Club van de Week’’ van eredivisionist

Heracles Almelo!
Heracles Almelo speelt die dag een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht om 19.45 uur.

Jeugdspelers van De Vroomshoopse Boys kunnen die dag genieten van een unieke belevenis.
Jeugdspelers van onze vereniging worden gevraagd een steentje bij te dragen aan een goed verloop van de thuiswedstrijd van Heracles Almelo tegen FC Utrecht welke plaats vindt op zaterdag 11 maart 2017 om 19:45 uur.

Een F speler (JO-9) mag de pupil van de week zijn, en daarnaast vraagt Heracles ook vlaggendragers en middencirkeldoekdragers.

Nadere info:

Pupil van de week
(op verzoek van Heracles moet dit een speler uit de F jeugd zijn van onze vereniging)
De kleine man/vrouw waar het deze wedstrijd allemaal om draait is de pupil van de week. Hij of zij mag aangeven wie zijn favoriete speler is en aan de hand van de scheidsrechter het veld op lopen. Natuurlijk kan hij/zij al zijn helden van dichtbij bekijken en mag hij/zij een balletje meetrappen.  De belangrijkste taak die hij heeft: het meenemen van de wedstrijdbal. Ouders / verzorgers van de pupil zijn welkom om hun zoon of dochter als pupil van de week  te zien schitteren!

Vlaggendragers
(Heracles vraagt hiervoor 10 spelers uit de A en/of B jeugd van onze vereniging)
Jongens/meisjes die zorgen voor een sfeerverhogend element;  de vlaggendragers. 10 vlaggendragers zwaaien met gigantische vlaggen bij de opkomst van de spelers. Dit doen ze in een polo en/of trui van Heracles welke ze krijgen. Zij zorgen er mede voor dat het publiek op de banken gaat staan. Het eerste applaus bij de opkomst daalt ook op vlaggendragers neer.  Na de opkomst bekijken zei de wedstrijd op de tribune.

Middencirkeldoekdragers
(Heracles vraagt hiervoor 17 spelers uit de B en/of C jeugd van onze vereniging)
Het hagelnieuwe middencirkeldoek wordt bij opkomst door 17 personen opgepakt. Zij staan letterlijk in het middelpunt van de belangstelling en hebben een unieke positie bij het betreden van het veld door de spelers.
Dit doen ze in een polo en/of trui van Heracles welke ze krijgen. Gedurende de opkomst wapperen zij met het doek en daarna verlaten zij het veld weer. Samen met de begeleider ruimen zij het doek op , zodat de wedstrijd op tijd kan beginnen. Ook zij bekijken de wedstrijd daarna vanaf de tribune.

Ballenjongens zijn helaas komen te vervallen en tevens zal er geen sfeeractie zijn waardoor Heracles geen spelers nodig heeft voor het sfeerteam, zoals hier eerder vermeld.

Hoe kom je in aanmerking voor pupil van de week / vlaggendrager / middencirkeldoekdrager?
De jeugdcommissie van de Vroomshoopse Boys zal een loting verrichten. Iedereen die een kaart koopt, zal aan deze loting mee doen. Schaf dus snel je kaart aan! Hoe? Lees snel onderstaande kaartinformatie.

Ook als je alleen de wedstrijd wil kijken in het stadion, kun je een kaartje kopen!

Kaartverkoop (voor IEDEREEN, je hoeft dus geen lid van Heracles en/of de Vroomshoopse Boys te zijn!)
Kinderen t/m 14 jaar:     € 7,50    per wedstrijdkaart. Eigen vervoer.
15 jaar en ouder:              € 10,00  per wedstrijdkaart. Eigen vervoer.

Kaartverkoopschema (clubgebouw Vroomshoopse Boys):
Kaartverkoop begint a.s. maandag 27 februari  vanaf 18.00 uur in de kantine van de Vroomshoopse Boys!
Kaartverkoop stopt op dinsdag 7 maart. Je hebt dus ruim 1 week de  tijd om kaarten te kopen.

Voor vragen kun je terecht bij Marianne van Dijk Tel  06-14453794 of per mail ronniemarianne@hotmail.com.

Namens je jeugdcommissie hopen we op een Vroomshoopse uittocht naar Almelo op zaterdag 11 maart!

SCHAF DUS SNEL JE KAARTEN AAN EN GENIET VAN EEN UNIEKE BELEVENIS!