Namens de Rabobank Noord en West Twente kwamen Sipco Bruins en Hanneke Plomp naar de Bosrand om een cheque aan het bestuur van Vroomshoopse Boys te overhandigen. In het kader van de Rabo Clubkas Campagne was er een bedrag van € 1.305,38 gescoord en dat was te danken aan ruim 400 stemmen.  Aan bestuurslid Commercie Erik Netters van de Boys werd de bijbehorende cheque overhandigd door Sipco Bruins op het hoofdveld van de Bosrand, dat in het bijzijn van voorzitter Edward Olthof. De preses van Vroomshoopse Boys benoemde direct al een passende bestemming voor dit uitermate welkome bedrag. Dat wordt benut voor de voorbereidingen van de nieuwbouw van de kantine van de bijna 75-jarige voetbalvereniging op het sportcomplex De Bosrand.