Vroomshoopse Boys en hoofdtrainer Robert Bosma langer met elkaar verbonden

Vroomshoopse Boys heeft het contract met hoofdtrainer Robert Bosma (47) uit Ootmarsum met een seizoen verlengd. Dat betekent dat de oefenmeester uit Ootmarsum tenminste tot het seizoen 2024-2025 verbonden blijft aan de Vroomshoopse tweedeklasser in het zaterdagvoetbal.

Robert Bosma kwam vorige seizoen over van derde divisionist SV Urk, waar hij assistent-trainer was. Hij heeft het naar zijn zin bij Vroomshoopse Boys, dat in de top meedraait van de tweede klasse I. en attractief en aanvallend voetbal laat zien met een team van routiniers en jonge talenten.

De technische commissie en het bestuur van Vroomshoopse Boys zijn content met de verlenging van het contract van hoofdtrainer Robert Bosma en zien de verdere samenwerking met met vertrouwen tegemoet.

Robert Bosma: “Ik heb het gevoel dat ik pas begonnen ben. Het elftal ontwikkelt zich wedstrijd voor wedstrijd. Dat vind ik het belangrijkste. Ik werk met een fantastische groep en staf. Iedereen zet zich voor de volle 100% in en staat ervoor open om iedere week beter te worden. Dat is de basis om op termijn resultaat te kunnen behalen.”