Tijdens de najaarsvergadering van de BAV, de Belangenorganisatie Amateurverenigingen van het zaterdag- en zondagvoetbal, van afgelopen zaterdag is de award voor de beste presentatiegids van alle voetbalclubs in Nederland bekend gemaakt. De beste presentatiegids komt volgens de vakjury op naam van Sportclub Genemuiden, dat vorig seizoen al derde werd. WZC Wapenveld werd tweede en vv Den Ham, dat vorig jaar de pretentieuze prijs won, finishte deze keer als  derde. Vroomshoopse Boys deed dit jaar voor het eerst mee met deze verkiezing en onze presentatiegids bleef zeker niet onopgemerkt. Deze jubileumuitgave, de tiende presentatiegids in successie,  met het DNA van Vroomshoopse Boys, eindigde in de top vijf van Nederland, een knappe prestatie. Mooi voor het redactieteam, inclusief clubfotograaf Erwin Heuver, super acquisiteur Joop Lantink en vormgever John Mulder van Buro Kordaat uit Vroomshoop. Dit stimuleert ons om ook volgend seizoen weer met een aansprekende presentatiegids te komen.